FACEBOOK專頁

2022/09/06

速做兒童茶點!迷你香蕉酥!

我曾經猶疑過整完呢款迷你香蕉酥後,可以放入Bella個小息餐盒度嘅,但未決定前卻比佢食食下,差不多食哂🤪 
呢碟「迷你香蕉酥🍌」,全碟成本應該都唔洗8蚊,製作時間一定少於30分鐘,而且一半時間佢喺個爐入面,應該是零失敗易過摺紙飛機,口感是外酥脆內香軟甜,材料極簡單,大家都試下整比屋企人食啦!
材料:
香蕉2隻
手抓餅2塊
蛋黃液1隻
黑芝麻1茶匙
做法:
手抓餅從雪櫃取出回少少溫,變軟少少即可使用。
蛋白與蛋黃分離,蛋黃打成液狀備用。香蕉拆皮備,黑芝麻裝飾用,可有可無。
把香蕉放於手抓餅邊緣,過長的話可略切頭尾對齊,然後卷起。
再把香蕉捲切半吋厚,切後如有鬆散也可重新包捲。
放上焗盤牛油紙上,每個之間要留點空位預澎漲,掃上厚身蛋黃液,灑點黑芝麻。
焗爐預熱180度,焗15分鐘至金黃酥脆即成。也可用氣炸,180度/8分鐘(或自行目測)


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...